PrioriPost, cel mai cunoscut serviciu de curierat express al Postei Romane, are o noua organigrama ce presupune noi structuri si pozitii, precum “Performance Manager” sau “Client Happiness Manager”, dar si aducerea de oameni-cheie in organizatie.
Noua organigrama, rezultat al planului de management al PrioriPost, isi doreste sa consolideze departamentele din cadrul organizatiei, sa aduca o mai mare orientare catre client si sa genereze performanta, anunta compania.
In aceasta organigrama, exista pozitia de Financial Health Manager care se ocupa de “sanatatea” economica si financiara a diviziei, denumirea de Client Happiness Manager care se ocupa de multumirea clientilor, precum si pozitia de Performance Manager asociata directorului PrioriPost, care este responsabil cu performanta organizatiei din punctul de vedere al cotei de piata, al veniturilor, profitului, satisfactiei clientilor si beneficiilor pentru angajati.
“Ne dorim ca fiecarui coleg al nostru sa ii fie extrem de clar, inca din denumirea pozitiei pe care o ocupa, care este rolul sau in organizatie si care este scopul activitatii pe care o desfasoara. Mai mult, este necesar ca si partenerii nostri, clienti ai companiei, sa primeasca un semn indubitabil, si pe aceasta cale, ca ne preocupa intens gradul de satisfactie pe care il resimt din interactiunea cu serviciile noastre”, a declarat Octavian Badescu, performance manager al PrioriPost.
Continuarea articolului in Forbes.