Antreprenorul Octavian Badescu vorbeste despre aplicatia lansata de el in urma cu aproximativ un an, Lokko. Solutia tehnologica propusa de el atat restaurantelor cat si afacerilor online este un fel de Uber in domeniul curieratului, dar cu un grad mult mai mare de complexitate.
Ideea sa de a oferi un sistem integrat si adaptat la piata de curierat prinde aripi si se indreapta usor peste hotare, aceasta fiind si una din ambitiile sale pentru acest an.
Cum functioneaza aplicatia Lokko in parteneriat cu restaurantele, spre exemplu?
“Clientul comanda mancare la un restaurant prin intermediul agregatorului de comenzi (FoodPanda, de exemplu) si comanda ajunge automat atat la restaurant, cat si la curierii din zona. Primul care se inscrie se duce sa preia in intervalul comunicat deja restaurantului, iar cand a ajuns acolo, clientul este informat privind intervalul exact de livrare si datele curierului. Livrarea este si ea monitorizata exact”, explica Octavian Badescu, intr-un interviu acordat Business24.
Citeste mai mult pe: www.business24.ro